Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

δεν διάβασα το μνημόνιο γιατί...

δεν διάβασα το μνημόνιο γιατί...
γιατί κοίταζα τη Γιαδικιάρογλου που κοίταζε την Πετροβασίλη που μιλούσε με την Πολυχρονοπούλου
γιατί περίμενα να βγει σε ταινία
γιατί νόμιζα ότι το είχαμε για την τετάρτη
γιατί δεν άνοιγε το attachment
γιατί ποτέ δεν διαβάζω βιβλία που δεν έχουν εικονίτσες
γιατί νόμιζα ότι το είχα περάσει στην προηγούμενη εξεταστική
για να γίνω νούμερο ένα trend στο twitter
για να μη με πουν σπασίκλα
γιατί ήταν μάθημα επιλογής και δεν το είχα πάρει
γιατί ήταν δεν ήταν sos
γιατί χτύπησε το τηλέφωνο και μετά το ξέχασα
γιατί την υπογραφή μου και το π....ί μου τα βάζω όπου να ναι
γιατί το PC μου δεν έχει Office
γιατί δεν είχε ούτε μία φωτογραφία
γιατί έλυνα SUDOKU
γιατί κοιτούσα τον Ραγκούση που κοιτούσε τον Σκανδαλίδη που μιλούσε με την Διαμαντοπούλου
γιατί δεν έβρισκα τα γυαλιά μου
γιατί στο σχολείο όσους διαβάζανε τους χώνανε στον σκουπιδοντενεκέ
γιατί είχα δει το ντοκιμαντέρ στο σκαι για την Αργεντινή
γιατί είχε μπάλα
γιατί ήμουν απασχολημένος με την αειφόρο ανάπτυξη με ορίζοντα τον άνθρωπο
γιατί είχαν εξαντληθεί όλα τα αντίτυπα
γιατί όταν αποκοιμιέμαι με τα γυαλιά κάνω σημάδια στη μύτη
γιατί νόμιζα ότι θα πάμε εκδρομή
γιατί δεν είμαι καλός στην θεωρία
γιατί το έφαγε ο σκύλος
γιατί μου είπαν ότι έχει άσχημο τέλος
γιατί η μαμά μου μου είπε να κάνω ό,τι κι ο Γιωργάκης
γιατί ήξερα το τέλος
γιατί είχε πολλά λόγια και τα λόγια είναι φτώχεια
γιατί ήθελα να πω την ατάκα της χρονιάς στους Λυριτζή/Οικονόμου (αυτό το έγραψε ο ίδιος ο Οικονόμου)
γιατί ο Παπανδρέου μου είπε ότι είναι στα εκτός ύλης
γιατί είμαι γρήγορος στην τουαλέτα
γιατί είχε τελειώσει η μπαταρία του IPad ‎
- Έδινα κι άλλο μάθημα εκείνη τη μέρα.
- Είμαι ο Μπάτμαν, πολεμάω το έγκλημα
- Δεν άνοιγε το attachment.
- Ήθελα να γίνω παγκόσμιο τρεντ στο Twitter
- Δεν μου αρέσουν τα θρίλερ...
- Φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ
- Γιατί νόμιζα το είχαμε για την Τετάρτη
- Γιατί ήταν στα αγγλικά
- Περιμένω να βγει το 2 και το 3 και να διαβάσω όλη την τριλογία μαζί.
- Έχασα τις φωτοτυπίες.
- Αλλοιώνει τη γεύση ρε φίλε
- Δεν το έχει γράψει κανένας διάσημος
- Δεν θέλω να γίνει μακελειό!
- Έτσι για να σας την σπάσω
- Γιατί δεν είχε εικόνες
- Γιατί μου το πήρε ο Πάγκαλος και είπε ότι "μαζί τα διαβάσαμε"
- Γιατί μου έφαγε την κόπια ο σκύλος μου
- Μου είπαν ότι δεν έχει Happy End και δεν μπορώ τις στεναχώριες.
- Δεν είχε βγει σε ηλεκτρονική μορφή για το iPad μου.
- Είμαι ο Τσακ Νόρις.
- Που να στα λέω... μπήκε ένα ρακούν στο υπουργείο και...
- Δεν μου άρεσε ο συγγραφέας
- Γιατί μπορώ...
- Μου είπαν ότι θα βγει και σε CD οπότε θα το ακούσω!
- Έβλεπα Wipe Out
- Δεν διαβάζω δράμα, μόνο ποίηση και αστυνομικά!
- Δεν είχε καλές κριτικές
- Κρεμούσαν κάτι κάδρα στο υπουργείο και βάραγαν με σφυριά! Τους είπα ησυχία έχω διάβασμα άλλα...
- Άκουσα ότι ήταν πολύ βαρετό... πράγμα που διαπίστωσα όταν ξεφυλλίζοντας το δεν είδα ούτε μια εικόνα
- Το διάβασμα κουράζει τα μάτια

Δεν υπάρχουν σχόλια: